Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΜΑΣ!


Το βασικό χαρακτηριστικό στη Χώρα της Φαιδράς Πορτοκαλέας είναι, ότι κάποιοι επιβάλουν με το ζόρι την καθημερινότητα του Πολίτη, ενώ οι ίδιοι καμία σχέση δεν έχουν με αυτήν.

Κλασικό παράδειγμα οι συγκοινωνίες του Ολυμπιακού Χωριού, οι οποίες βαδίζουν από το κακό στο χειρότερο!

Οι τελευταίες αλλαγές, δηλαδή η συγχώνευση των δύο λεωφορειακών γραμμών Χ40 και Χ41 σε μία, αποτελούν συνέχεια της προηγούμενης απόφασης να σταματήσουν να πηγαίνουν στο ΟΑΚΑ και να αποτελούν δήθεν τοπική συγκοινωνία. Η ενέργεια αυτή αποτελεί τη συνέχεια του άρρωστου σχέδιου που θέλουν να  επιβάλουν οι «άρχοντες» του Δήμου Αχαρνών συνεπικουρούμενοι από ηλίθιους παραγοντίσκους του Ολυμπιακού Χωριού, δηλαδή της πλήρους απομόνωσής του Χωριού.

Άγνωστες οι βουλές του Κυρίου στα μυαλά των.


Προφανώς και δεν είναι δικό μου συμπέρασμα! Απλά αποδεικνύεται από την πραγματικότητα. 


H πρόσβαση των κατοίκων του Ολυμπιακού Χωριού προς την εργασία τους ή σε υπηρεσίες υπουργείων και άλλων οργανισμών, οι οποίοι δε χρησιμοποιούν προσωπικό μέσο μετακίνησης, είναι εγκλωβισμένοι σε μία αστική γραμμή, τη γνωστή  γραμμή 504  «Κηφισιά  - Θρακομακεδόνες», που λειτουργεί ανάλογα με τα κέφια των οδηγών. Και 10 λεωφορεία να έβαζαν στη γραμμή πάλι 45 λεπτά θα περιμένεις σε οποιαδήποτε στάση της κυκλικής γραμμής.  
Πως όμως μπορούν όμως να το καταλάβουν αυτό κάποιοι ηλίθιοι παραγοντίσκοι του Ολυμπιακού Χωριού που δήθεν συνομιλούν με τα μεγάλα προσώπατα της Δημοτικής Αρχής σε συνδυασμό με τους περί άλλων ασχολούμενων υπεύθυνων του Συλλόγου Κατοίκων, όταν οι ίδιοι δεν έχουν την "πολυτέλεια" να ξεροσταλιάζουν πρωί  -μεσημέρι  - βράδυ στις στάσεις του 504; 

Στο τέλος θα εξασκηθούμε στην πεζοπορία! 

 

Τελικά αυτοί οι πρόγονοί μας είχαν δίκιο, όταν έλεγαν: "Ουδέν κακόν αμιγές καλού"! Η πεζοπορία ευνοεί τους καρδιακούς, τους έχοντες χοληστερίνη, σάκχαρο και λοιπές σωματικές αδυναμίες. Άρα εδώ κερδίζει ο ΕΟΠΥ και το ασφαλιστικό μας σύστημα.



1 σχόλιο:

  1. Σε πλήρη σύγχυση βρίσκονται οι κάτοικοι του Ολυμπιακού Χωριού, που χρησιμοποιούσαν τις γραμμές Χ40 και Χ41 μετά τη συγώνευση των 2 + 1 και με τη νέα διαδρομή.
    Υπομονή!
    Τα πρώτα 100 χρόνια είναι δύσκολα.
    Μετά θα πάρουν σύνταξη και θα εξυπηρετηθούν!

    Υ.Γ. Και να μη ξεχάσουν! Στις επόμενες εκλογές Ντούρο δαγκωτό. Επίσης έχω να τους συστήσω και παράγοντες του Ο.Χ. που διαπρέπουν στο συγκοινωνιακό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή